Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Manisa

Valilikler

Kula Kaymakamlığı
Kula Kaymakamlığı
Kula Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Görev Yapmış Kaymakamlar Kaymakamlık Logosu
  • KULA
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri İmza Yetkileri Yönergesi Kamu Hizmet Standartları Kolluk Gözetim Komisyonu Kolluk Personeli İhbar/Şikayet Formu İlçe İnsan Hakları Kurulu
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
    Telefon Rehberi Mahalle Muhtarları
°C
14
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kaymakamlık Logosu
  • KULA
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • Vergi Dairesi Müdürlüğü
      • Malmüdürlüğü
      • Gençlik ve Spor Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • Milli Emlak Şefliği
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kolluk Gözetim Komisyonu
    • Kolluk Personeli İhbar/Şikayet Formu
    • İlçe İnsan Hakları Kurulu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
    • Telefon Rehberi
    • Mahalle Muhtarları
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • İlçe Jandarma Komutanlığı
    • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İlçe Müftülüğü
    • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
    • İlçe Sağlık Müdürlüğü
    • İlçe Nüfus Müdürlüğü
    • Vergi Dairesi Müdürlüğü
    • Malmüdürlüğü
    • Gençlik ve Spor Müdürlüğü
    • İlçe Tapu Müdürlüğü
    • Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
    • Milli Emlak Şefliği
  • İmza Yetkileri Yönergesi
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
  • Kolluk Personeli İhbar/Şikayet Formu
  • İlçe İnsan Hakları Kurulu

Malmüdürlüğü

İlçe Malmüdürlüğü'nün Görevleri
  • Malmüdürlükleri, 703 sayılı Kanun Hükmünde  Kararnamenin 13 üncü maddesi ile mülga 178 sayılı Maliye Bakanlığının Kuruluşu Teşkilat yapısı ve Görevleri Hakkında Kanun Hükmünde Kararname ve 1 Sayılı Cumhurbaşkanlığı Teşkilatı Hakkındaki Cumhurbaşkanlığı Kararnamesinin 248 inci maddesine göre vezne ve muhasebe servisleri ile gereken yerlerde tahakkuk, tahsilat ve Hazine avukatlığı servislerinden oluşur. İş hacminin gerektirdiği malmüdürlüklerinde yeterli sayıda saymanlık müdür yardımcısı, defterdarlık uzmanı ile şef ve diğer personel çalıştırılabilir.  
  • Malmüdürü, Bakanlığın ilçe teşkilatının amiri olup işlemlerin mevzuata uygun olarak yürütülmesini sağlar. Vezne ve muhasebe servislerinin dışındaki servislerin başında bulunan memurlar işlerin kanuna uygun olarak yürütülmesinden birinci derecede sorumludurlar.  
  • Malmüdürleri “Sayman” sıfatını taşırlar ve Sayıştay’a hesap verirler. Saymanlık yetki ve sorumluluğu, Bakanlıkça belirlenecek esaslar çerçevesinde Saymanlık Müdür Yardımcılarına devredilebilir, bu durumda da Malmüdürleri “Sayman” sıfatı ile saymanlığın hesaplarını bir bütün olarak Sayıştay’a vermeye devam ederler. 

    Malmüdürünün Görevleri
  • Malmüdürü, mevzuat gereği sayman sıfatını taşıdığından, bünyesinde yer alan saymanlıkla ilgili olarak; genel bütçeli idarelerin; gelirlerinin toplanması, giderlerin hak sahiplerine ödenmesi, nakit ve diğer varlıklar ile emanet niteliğindeki değerlerin alınması, saklanması, ilgililerine verilmesi ile gönderme ve iadesi, alacak ve borçların kaydı, takibi ve bunlarla ilgili bütün işlemlerin muhasebeleştirilmesinden birinci derecede sorumlu olup, Sayıştay’a yönetim dönemi hesabı verir.

    Saymanlık muhasebe yetkilisi olarak görevleri;
  • Malmüdürleri, saymanlık faaliyetlerini 5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu, Merkezi Yönetim Muhasebe Yönetmeliği, Merkezi Yönetim Harcama Belgeleri Yönetmeliği ve diğer ilgili yönetmelikler ile Maliye Bakanlığı talimatları ayrıca 6085 sayılı Sayıştay Kanunu hükümleri doğrultusunda yürütür.

    Muhakemat hizmetlerine yönelik görevleri;
  • Malmüdürü, hazineyi ilgilendiren veya mali hususları ihtiva eden işlerde gerekli savunmaları hazırlar ve Hazine temsilcisi sıfatıyla ilgili adli mercilerde dava açar. Açılmış olan davaların takibini ve sonuçlandırılmasını  Hazine Avukatından talep eder. Hazine Avukatının bulunmadığı durumlarda bizzat Hazine temsilcisi sıfatıyla devlet davalarını takip eder.  Bu iş ve işlemlerini muhakemat servisleri aracılığıyla 659 sayılı KHK hükümlerine göre yürütür.

    Vergi dairesi müdürü sıfatıyla görevleri;
  • 24 ARALIK 1994 tarih ve 22151 sayılı resmi gazetede yayımlanan Vergi Daireleri Kuruluş ve Görev Yönetmeliğinin 7 nci maddesine göre; ilçelerde Malmüdürünün yönetimi altında bağlı vergi dairesi kurulur. (Ancak, Hazine ve Maliye Bakanlığının gerekli gördüğü ilçelerde Defterdarlığa bağlı bir veya birden çok başkanlık veya müdürlük şeklinde vergi dairesi kurulabilir.)
  • Nüfus yoğunluğu ve sosyoekonomik gelişmişlik düzeyi belirli bir seviyenin üstünde olan yerleşim yerleri ile il merkezlerinde 5345 sayılı Kanun ve 4 Sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesinin 152 inci maddesi gereğince Vergi Dairesi Başkanlıklarına bağlı, bağımsız Vergi, Dairesi Müdürlükleri kurulur.
  • Bağımsız vergi dairesi bulunmayan ilçelerde Malmüdürü, Vergi Dairesi Müdürü yetkisine haiz olup, vergi, resim ve harçların tarh, tahakkuk işlemlerini kanun hükümlerine uygun surette ve zamanında yaptırmak, tahsil ettirmek gerektiğinde haciz kararlarını infaz ettirmek, terkini gereken vergi ve benzeri yükümlülülüklerle ilgili iş ve işlemlerini yaptırmak, yoğun ve yaygın vergi denetimini yaptırmak, gerektiğinde vergi incelemesi yapmak, kanun, yönetmelik ve tebliğlerde kendisine verilen diğer iş ve işlemleri yürütmek yetkisine sahiptir.

    İlçe idare kurulu üyesi olarak görevleri;
  • Malmüdürü, 5442 sayılı İl İdaresi Kanunu hükümlerine göre teşekkül eden İlçe İdare Kurulunun  üyesidir..
    İlçe İdare kurulu; Kaymakamın başkanlığında Kaymakamlık Yazı İşleri Müdürü, Malmüdürü, İlçe Sağlık Müdürü, İlçe Milli Eğitim Müdürü ile İlçe Tarım ve Orman Müdüründen teşekkül eden bir başkan ve 5 üyeli komisyondan oluşur.
    İlçe idare kurulları, idari, iştişari ve kazai olmak üzere türlü karar alırlar. İdare kurullarının idari yetkileri kanun ve tüzüklerle kendilerine verilen vazifelerdir. (Başlıcaları;  askerlik kararları, muhtaçlık kararları ve diğerleri)

    Sosyal yardımlaşma mütevelli heyeti üyesi olarak görevleri;
  • Malmüdürü, 3294 sayılı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Kanunu ve bağlı yönetmelik hükümlerine göre; ilçe vakıf heyetinin üyesidir. Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı, mülki amirin başkanlığında; Belediye Başkanı, Malmüdürü, İlçe Milli Eğitim Müdürü, İlçe Sağlık Müdürü, İlçe Müftüsü, İlçe Tarım ve Orman Müdürü ile hayırsever vatandaşlar arasından seçilen iki kişi ve muhtarlar arasından seçilen iki kişinin  katılımıyla teşekkül eder.
  • Vakıf mütevelli heyeti haftalık toplantılar düzenleyerek, ilgili kanun ve yönetmelik hükümlerine göre vakıf bütçesinden yoksul ve güçsüz vatandaşlara nakdi veya ayni yardımlar yapar.

    Diğer görevleri;
  • Malmüdürü, yukarıda genel hatlarıyla verilen görevlerinin yanında, özel kanunlarla kendisine veya dairesine tevdi edilen veya Hazine ve Maliye Bakanlığı yetkili birimlerince görevlendirilen iş ve işlemleri yürütmek ve sonuçlandırmakla görevlidir. Örneğin, mal varlığı araştırma işlemleri, tarımsal arazilerin zarar ziyan tespit komisyon çalışmaları ile sivil savunma ve müdafaa komisyonu, Kamu Etik Kurulu, El Yapımı Patlayıcılarla Mücadele Komisyonu ve benzeri çalışmalarındaki görevleri kapsamaktadır.

    Muhasebe Servisinin Görevleri 
  • Devletin harcama politikaları doğrultusunda yayımlamış olduğu her türlü mevzuatı takip edip ilgili kuruluşlara duyurmak. (Harcamalar , 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu, Merkezi Yönetim Muhasebe Yönetmeliği, Merkezi Yönetim Harcama Belgeleri Yönetmeliği ve diğer ilgili mevzuat hükümlerine göre yapılır.)
  • İlçemizde bulunan Genel Bütçeli kuruluşların  mal ve hizmet alımları, yapım işleri gibi genel idari giderleri ile personel giderlerinin  ödeme işlemlerini gerçekleştirmek, Sosyal
  • Güvenlik Kurumu kesintileri, sendika kesintileri, bireysel emeklilik, kefalet vb.  gibi tüm kesintilerin ilgili kurumlara ödenmesini sağlamak. (5510, 2489, 4688 sayılı Kanunlar ile diğer ilgili mevzuat doğrultusunda gerçekleştirilir.)
  • Ödemeler yapılır iken hak sahiplerinin, vergi borçlarının olup olmadığını kontrol edip, olması halinde gerekli kesintilerini yapılmasını sağlayarak ilgili Vergi Dairelerine aktarımını sağlamak. (6183 sayılı A.A.T.U.H.K ve Tahsilat Genel Tebliği Hükümlerine göre yapılır.)
  • Yukarda sayılanların dışında, Muhasebe Servisleri genel anlamda muhasebe hizmeti ifa ederler.
  • Muhasebe hizmeti; gelirlerin ve alacakların tahsili, giderlerin hak sahiplerine ödenmesi, para ve parayla ifade edilebilen değerler ile emanetlerin alınması, saklanması, ilgililere verilmesi, gönderilmesi ve diğer tüm malî işlemlerin kayıtlarının yapılması ve raporlanması işlemleridir. Bu işlemleri yürütenler muhasebe yetkilisidir. Memuriyet kadro ve unvanlarının muhasebe yetkilisi niteliğine etkisi yoktur.
  • Muhasebe yetkilisi, bu hizmetlerin yapılmasından ve muhasebe kayıtlarının usulüne uygun, saydam ve erişilebilir şekilde tutulmasından sorumludur. Genel bütçe kapsamındaki kamu idarelerinin muhasebe hizmetleri Hazine ve Maliye Bakanlığınca yürütülür. Muhasebe yetkilileri gerekli bilgi ve raporları düzenli olarak kamu idarelerine verirler.
  • Muhasebe yetkilileri ödeme aşamasında, ödeme emri belgesi ve eki belgeler üzerinde;
    a) Yetkililerin imzasını,
    b) Ödemeye ilişkin ilgili mevzuatında sayılan belgelerin tamam olmasını,
    c) Maddi hata bulunup bulunmadığını,
    d) Hak sahibinin kimliğine ilişkin bilgileri,
    kontrol etmekle yükümlüdür.
  • Muhasebe yetkilileri, ilgili mevzuatında düzenlenmiş belgeler dışında belge arayamaz. Yukarıda sayılan konulara ilişkin hata veya eksiklik bulunması halinde ödeme yapamaz.
  • Belgesi eksik veya hatalı olan ödeme emri belgeleri, düzeltilmek veya tamamlanmak üzere en geç bir iş günü içinde gerekçeleriyle birlikte harcama yetkilisine yazılı olarak gönderilir. Hataların düzeltilmesi veya eksikliklerin giderilmesi halinde ödeme işlemi gerçekleştirilir.
  • Muhasebe yetkilileri işlemlerine ilişkin defter, kayıt ve belgeleri muhafaza eder ve denetime hazır bulundurur. (5018 sayılı Kanunun 61 inci Maddesine göre)

    Vezne Servisinin Görevleri
  • Muhasebe yetkilisi adına ve hesabına para ve parayla ifade edilebilen değerleri geçici olarak almaya, vermeye ve göndermeye yetkili olanlar muhasebe yetkilisi mutemedidir.
  • Vezne de görev yapan personel de muhasebe yetkilisi mutemedi sayılmaktadır. Muhasebe yetkilisi mutemetleri doğrudan muhasebe yetkilisine karşı sorumludur. Muhasebe yetkilisi mutemetlerinin görevlendirilmeleri, yetkileri, denetimi, tutacakları defter ve belgeler ve diğer hususlara ilişkin usul ve esaslar Hazine ve Maliye Bakanlığınca çıkarılacak yönetmelikle düzenlenir.(5018-61 md)
  • Vezne servisleri Genel Bütçeye dahil dairelerin kasası konumunda olması nedeni ile, her türlü vergi, resim, harç ve cezaların tahsilatını yaparak tahsilatların Hazine hesabına aktarılmasını gerçekleştirirler. (5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu ile diğer ilgili mevzuat hükümlerine göre yapılır.)
  • Kamu kurum ve kuruluşlarının kullanmış olduğu ve Merkezi Yönetim Muhasebe Yönetmeliğine göre hazırlanan her türlü değerli kağıtları temin etmek, ilgili kuruluşlara vermek, verilen değerli kağıtların hesabını tutmak ve bedellerini tahsil etmek. (Merkezi Yönetim Muhasebe Yönetmeliği ile diğer ilgili yönetmelik hükümlerine göre yapılır.)
  • Nakit yerine kullanılan Hazine bonoları, Teminat Mektupları, Kefalet Senetleri gibi menkul kıymetleri emanete alıp emanette muhafaza ederek takibini yapmak. (Merkezi Yönetim Muhasebe Yönetmeliğine göre yapılır.)
  • Malmüdürünce verilen diğer görevleri yapmak. (Mülga 178 sayılı KHK ile 1 Sayılı Cumhurbaşkanlığı Teşkilat Kararnamesi ilgili hükümlerine göre yapılır.)

    Gelir Servisinin Görevleri
  • (İlçemizde bağımsız Vergi Dairesi Müdürlüğü bulunmaktadır)
  • İlçede bulunan ve ticari faaliyet yapan tüm işyerlerini denetim altına alarak sicillerini oluşturmak, mükellefiyet tesis ederek kayıt dışılığı önlemek. (213 sayılı VUK, ve vergi Daireleri İşlem Yönergesine göre yapılır.)
  • Vergi mükelleflerinin beyanlarını takip etmek, tarh ve  tahakkuk işlemlerini sağlayarak vergilerini tahsilat konumuna getirmek. (213 sayılı VUK, 3065 sayılı KDV Kanunu, 4760 sayılı Kanun , 488 sayılı Damga vergisi kanunu, 492 sayılı harçlar kanunu, Kurumlar Vergisi kanunu vs)
  • Yaygın ve yoğun vergi denetimi programları çerçevesinde vergi mükelleflerinin yoklamalarını yapmak, denetim yapmak, mevzuatlara uyulmasını sağlamak, aksi davranışları tespit edilenlere, mevzuatlar çerçevesinde idari yaptırımlar uygulamak. (213 sayılı VUK ve Vergi Daireleri İşlem Yönergesine göre yapılır.)
  • Tarh ve tahakkuk etmiş vergi, resim harç gelirleri ile Kamu kurum ve kuruluşlarının yasal süresi içinde ödenmeyen her türlü alacaklarını tahsil etmek. (6183 sayılı AATUHK na göre yapılır.)
  • Motorlu taşıtların sicillerini tutmak, vergilerinin tarh, tahakkuk ve tahsil işlemlerini gerçekleştirmek ( 197 sayılı Motorlu Taşıtlar vergisi kanununa göre yapılır.)
  • Gelir İdaresi Başkanlığınca verilen diğer görevleri yapmak. (5345 sayılı Gelir İdaresi Başkanlığının Kuruluş Ve Görevleri Hakkında Kanun, Vergi Daireleri Kuruluş Yönetmeliği ile 4 sayılı Cumhurbaşkanlığı Teşkilat Kararnamesi hükümlerine göre yapılır )
  • Malmüdürünce verilen diğer görevleri yapmak (Mülga 178 sayılı KHK,1 sayılı Cumhurbaşkanlığı Teşkilat Kararnamesi,657 sayılı Devlet Memurları Kanunun ve sair ilgili mevzuat hükümlerine göre yapılır)

    Muhakemat Servisinin Görevleri
  • İlçemiz Malmüdürlüğünde Muhakemat (Hazine Avukatlığı) servisi kurulmuştur. İlçemiz Muhakemat servisi, Hazine ve Maliye Bakanlığı aleyhine açılan dava ve icra takipleri ile Bakanlık tarafından açılan dava ve icra takiplerinin başlatılması, takibi ve sonuçlandırılması ile ilgili sekretarya iş ve işlemlerini gerçekleştirmektedir.
  • ava ve icra takiplerinin başlatılması takibi ve sonuçlandırılması ile ilgili iş ve işlemler bizzat Hazine Avukatı marifeti ile yerine getirilmektedir. Hazine Avukatı bulunmayan yerlerde ise bu iş ve işlemler, Malmüdürü tarafından yerine getirilmektedir. 
  • Kula Malmüdürlüğümüzde görevli Hazine Avukatı bulunmadığından yukarıda sayılan iş ve işlemler, İlçemiz Malmüdürü tarafından yürütülmektedir. (659 sayılı Khk hükümleri ve 1 sayılı Cumhurbaşkanlığı Teşkilat Kararnamesi hükümlerine göre yürütülmektedir.)
Enver KAHRAMAN
İlçe Malmüdürü
 
Kamu Hizmet Standartları
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Cumhurbaşkanlığı
  • İçişleri Bakanlığı
  • Manisa Valiliği
4 Eylül Mahallesi, Yabaayak Caddesi, No:5 - Kula/Manisa
0 236 816 10 01
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız